ACTIVITATS

Dins les diferents activitats, Cal Gerrer ofereix un cicle cultural que es porta a terme els dissabtes a les 19 hores de manera gratuïta. Aquest cicle, que porta el títol genèric de “Dissabte a les Set” i consta d’un variat programa amb cinema, música, conferències i poesia entre d’altres.

“Music Across the Seas. Un creuer pels mars de la música”. Concert de Luba Duet

Detall de l'esdeveniment

• Data: 07/04/2018 · 19:00 - 20:00
  • Lloc: Casa Museu Cal Gerrer - Fundació Cabanas

Mans a la guitarra i dues veus armòniques que busquen apropar-nos a la intimitat de les velles i belles melodies. Una combinació de cançons d’estil tradicional i popular provinents de diferents continents com Amèrica Llatina. Àfrica, Europa i Escandinàvia. A ritme de balades, bolero, calypso, waltz, folk, entre d’altres, farem un recorregut cronològic des del segle XVI fins a l’actualitat en un creuer musical amb sons característics del més popular a cada port i algunes peces pròpies del músic i cantautor Dag Pierre, acompanyat de la intèrpret Mónica Sáez.

Luba Duet són: Dag Pierre, guitarra i veu, i Mónica Sáez, veu i suport.

APORTACIÓ: 10€ / Amics: 5€

abril 2018
dl.dt.dc.dj.dv.ds.dg.
« març   maig »