ACTIVIDADES

Dentro de las diferentes actividades, Cal Gerrer ofrece un ciclo cultural que se lleva a cabo los sábados a las 19 horas de forma gratuita. Este ciclo, que lleva el título genérico de “Sábado a las Siete”, consta de un variado programa de cine, música, conferencias y poesía entre otros.

CONCERT: AFRICAN VILLAGE

Detalles de Evento

• Date: 23/02/2019 · 18:30 - 19:30
  • Lugar de encuentro: Casa Museu Cal Gerrer - Fundació Cabanas

Espectacle de música participativa en l’autèntica tradició africana, amb arrels blues, influències urbanes i modern funk. Tota una teràpia corporal d’alegria compartida que condueixen dos dels principals músics de l’escena africana barcelonina: Steve de Stward i Xumo Nunjo.

Steve de Swardt (veu i baix) és original de Zimbabwe. Mestre de diverses generacions de músics de la ciutat comtal. Ha tocat amb importants figures de la música catalana i espanyola, com el Gato Pérez, Maria del Mar Bonet o Raimundo Amador, així com en gires internacionals amb Jackson Brown, el Ballet Nacional
d’Espanya i Big Chief, entre d’altres.

Xumo nunjo (veu, guitarra i composicions) és un artista independent, músic i productor camerunès. Es va iniciar en les arts vives tradicionals africanes a través dels seus avis i, posteriorment, va estudiar història de l’art i arquitectura a París. Al llarg de la seva carrera ha participat i produït espectacles en viu, discos, performances street art. Ha tocat en gires per Europa, Estats Units, Japó i Àfrica, amb diversos espectacles originals.

APORTACIÓ: 5€ (Amics de Cal Gerrer: 2,5€)

marzo 2019
LMXJVSD
« Feb   Abr »