VISITES GUIADES

Informació

La Casa Museu Cal Gerrer, ofereix visites guiades trimestrals. Un recorregut que dóna a conèixer al visitant les diferents exposicions que s’hi acullen, alhora que invita al visitant a descobrir els espais i detalls arquitectònics d’aquesta emblemàtica casa. La visita a més es complementa amb la sortida al Mirador, des d’on es poden contemplar unes vistes fantàstiques del poble i el Monestir.
Per 2024, les visites estan programades per als diumenges: 14 de gener, 7 d’abril7 de juliol i 6 d’octubre a les 12 hores.

Tanmateix, també es possibilita l’opció de concertar visites guiades en altres dies i horaris per a grups.

Informació

– Idiomes disponibles: català i castellà.

– Duració: 1 hora.

– Per fer reserves podeu fer-ho per telèfon, contacteu amb: museu@fundaciocabanas.org o bé empleneu el següent formulari: