Norma Jeane / Marilyn Monroe

Descobreix objectes personals, fotografies o manuscrits de la Marilyn, en l’intimitat d’aquest museu.

La terrisseria

Visita la terrisseria Arpí, les seves creacions i els espais amagats a les plantes inferiors de Cal Gerrer.
La Casa Museu – Cal Gerrer és la seu de la Fundació Cabanas, un espai museístic ubicat al bell mig de Sant Cugat, on hi convergeixen: art, història i col·leccionisme.

Hi trobem peces de ceràmica fetes pels Arpí terrissers, l’obra artística dels germans Cabanas-Alibau, o una col·lecció de fotografies i objectes de la mítica Marilyn Monroe. El museu també compta amb una sala de projeccions i un espectacular mirador des d’on es veu la millor panoràmica del monestir i de la ciutat de Sant Cugat.

No et pots perdre…

Troba més idees sobre què fer a la guia de viatge de Sant Cugat del Vallès Travel Guide.

març 2024
DlDtDcDjDvDsDg
« febr.   abr. »

Opinions

Ha estat molt excitant visitar el museu de la Marilyn Monroe, la que va ser nòvia del meu pare. Me’n vaig molt feliç de Sant Cugat!
Kim Pursel, filla de Bill Pursel

Estic impressionat per aquest magnífic espai. Avui és un dia que no podré oblidar.
Antoni Vila Casas, Fundació Vila Casas

Felicitats i gràcies per aquest deliri per la Marilyn i que tant agraïm!
Núria Feliu, cantant

Encara enlluernat per aquesta magnífica i única col·lecció al món. No es pot donar crèdit de l’amor que hi pot haver al darrera.
Juanjo Puigcorbé, actor