BECA FOTOGRÀFICA JOAN CABANAS-ALIBAU

Concurs de fotografia organitzat per: QgatFoto / Fundació Cabanas / Ajuntament de Sant Cugat

QgatFoto (Associació Fotogràfica Sant Cugat), la Fundació Cabanas i l’Ajuntament de Sant Cugat, convoquen la Beca Joan Cabanas-Alibau de Fotografia, amb l’objectiu de promoure la creativitat artística i la recerca de noves formes d’expressió en fotografia. La beca comporta l’exposició del projecte guanyador a la seu de la Fundació Cabanas. La beca homenatja Joan Cabanas-Alibau (1907-1952), primer fotògraf professional de Sant Cugat, testimoni de la vida social de la població durant la primera meitat del segle XX, i autor del fons fotogràfic històric més significatiu de la vila.

Premiats en la 1ª Edició 2015

1er PREMI: Andrei Farcasanu