50 ANYS DEL CLUB TENNIS NATACIÓ SANT CUGAT

1966-2016 / Fent Club

Del 7 de maig de 2016
al 22 de maig de 2016

ANTONI LLORET (15è President del Club Tennis Natació Sant Cugat)

Benvolgut visitant (soci),

En aquest any en què celebrem el 50è aniversari de la creació del Club Tennis Natació Sant Cugat, hem cregut adient resumir la història d’aquests 50 anys del nostre club en aquest espai emblemàtic del nostre poble, a través d’un recorregut des dels orígens del club fins als nostres dies actuals, en el que podreu veure un recull de records que, a ben segur, us traslladarà en el temps, us emocionarà i us farà recordar moments inobidables. Desitgem que aquesta exposició us agrada i us faci sentir orgullosos de la nostra entitat.

Benvinguts!

Amb motiu de la commemoració dels Cinquanta Anys del Club Tennis Natació Sant Cugat (1966-2016), us presentem aquesta exposició sobre la història del tennis (i molt més!) a la nostra ciutat.

La mostra fa un petit repàs pels inicis i l’evolució d’aquest esport amb objectes cedits per la Federació Espanyola de Tenis que ens introdueixen a la pràctica de l’esport a la nostra ciutat i a la creació del nostre Club com a entitat capdavantera.

L’exposició desplega el seu contingut en diferents àmbits: inicis del tennis, la fundació i construcció del nostre Club, els seus socis fundadors, el llegat dels seus equips, el desenvolupament de les diferents pràctiques esportives (tennis, natació, pàdel…), al llarg d’aquests cinquanta anys.

Us presentem un bon aparador per seguir la trajectòria i transformació d’aquest Club obert a la ciutat que vol retre un sentit homenatge a tots els seus socis, sense els quals res hagués estat possible.

Galeria Fotogràfica

Exposició:

50 anys del Club Tennis Natació Sant Cugat.

Dates:

Del 7 al de maig de 2016