Detall de l'esdeveniment

Celebrem la Nit dels Museus, i per això Cal Gerrer serà obert fins la mitjanit! Per tal d’amenitzar la jornada hem preparat diverses activitats.

A les 18:30h i a les 22:00h podreu gaudir del CONCERT de presentació del darrer disc del grup LURY, composat durant la seva estada a Califòrnia. Es tracta d’un àlbum de rock amb clares influències de les ranxeres de Mèxic i llatines. Un disc i un concert tranquils, per escoltar de prop i relaxadament.

I a partir de les 21:00h servirem la tradicional COPA DE CAVA AL MIRADOR per a totes aquelles persones que visitin el museu.

Reserveu ja les vostres entrades a un preu de només 6,5€ (amb la visita al museu inclosa) (Amics de Cal Gerrer: 2,5€).

No trobareu un pla millor!