Detall de l'esdeveniment

Aquest esdeveniment s'està executant des de 18 abril 2024 fins a 20 juliol 2024. La propera ocurrència serà 2 de maig de 2024 18:30

• Lloc: Casa-Museu Cal Gerrer - Fundació Cabanas
  • Categoríes: ,
  • Etiquetes:
  • Properes dates:

CONJUNTS DE SANT CUGAT ANYS SEIXANTA és una nova exposició fotogràfica de Frederic Cabanas on l’artista santcugatenc emprendrà un paper de comissari per retre un homenatge als conjunts de Sant Cugat dels anys seixanta, amb una tria de les millors fotografies, cedides pels mateixos músics.

Al mateix temps s’iniciarà un cicle de cinema amb projeccions de pel·lícules, dos cops per setmana, del 18 d’abril al 20 de juliol, amb un petit col·loqui amb els protagonistes de cada pel·lícula.

La intenció principal d’aquest retrobament històric és recuperar la memòria cultural del poble de meitats del segle XX. D’aquesta manera, es convida a fer un viatge en el temps tant a qui ho van viure com als qui no.

“La força transformadora i espiritual del jovent dels anys seixanta ens ha marcat tota la vida i per això aquesta exposició és la història viva de Sant Cugat.” – Josep Canals.

L’exposició organitzada per la Fundació Cabanas, es podrà visitar gratuïtament. Més informació al nostre web.