ACTIVITATS

Dins les diferents activitats, Cal Gerrer ofereix un cicle cultural que es porta a terme els dissabtes a les 19 hores de manera gratuïta. Aquest cicle, que porta el títol genèric de “Dissabte a les Set” i consta d’un variat programa amb cinema, música, conferències i poesia entre d’altres.

CONCERT EN VIU DE BLUEROOMESS

Detall de l'esdeveniment

• Data: 25/01/2020 · 18:30 - 19:30
  • Lloc: Casa Museu Cal Gerrer - Fundació Cabanas

Blueroomess és una banda acústica de música nord-americana d’arrels. El seu estil barreja Folk, Blues, Skiffle i Country, entre d’altres influències. És reconeguda per públic i premsa especialitzada com una de les bandes més destacades dins del seu estil en el panorama musical actual. El seu darrer treball “In Nowhere Land” ha estat catalogat com un dels millors discos de gènere Americana el 2018. Porten centenars de concerts a l’esquena havent compartit escenari amb grans artistes nacionals i internacionals. Posseeixen un directe envoltant, amb una potent veu femenina al front, portant de viatge el públic pel seu univers musical.

Aportació: 5€ (Amics de Cal Gerrer: 2,5€)

Novembre 2019
DlDtDcDjDvDsDg
« Oct   Des »