ACTIVITATS

Dins les diferents activitats, Cal Gerrer ofereix un cicle cultural que es porta a terme els dissabtes a les 19 hores de manera gratuïta. Aquest cicle, que porta el títol genèric de “Dissabte a les Set” i consta d’un variat programa amb cinema, música, conferències i poesia entre d’altres.

Xerrada: “Collserola, terra vital”

Detall de l'esdeveniment

• Data: 10/02/2018 · 19:00 - 20:00
  • Lloc: Casa Museu Cal Gerrer - Fundació Cabanas

Isabel Raventós, Cap de Serveis del Parc de Collserola, parlarà sobre allò que és i ha de ser aquest paratge natural que tenim tan proper.

L’acte servirà també per a presentar el llibre “31 caminades pel Parc de Collserola”, editat pel Club Muntanyenc de Sant Cugat, que recull els 20 anys d’experiència de les Caminades per Collserola que organitza i coordina Lluís Duch, soci i guia del CMSC. Les caminades han acostat i compartit els valors d’aquest gran espai natural amb més de 20.000 persones durant dues dècades; i el llibre, imprescindible per als amants de la natura, explica amb tot detall els itineraris i indrets més interessants.

febrer 2018
dl.dt.dc.dj.dv.ds.dg.
« gen.   març »

Algunes imatges del “Dissabte a les set”